CHOOSE LANGUAGE

måndag 5 mars 2012

Dagens

Efter att jag lämnade Benjamin på förskolan idag var jag på stan och tog en snabb fika med Sofia och lille Milion innan det var dags för ett besök hos barnmorskan. Nu är det inte långt kvar till bebisens ankomst. Barnmorskan konstaterade att det är en mycket livlig bebis i magen, hon frågade särskilt om bebisen alltid är så aktiv. Ja svarade jag, och beklagade mig över mina ömma revben.
Härtljuden ligger på ca 144 slag/min och på Benjamin låg de på ca 137 slag/min. Denna gången ligger magen något över medelkurvan.
Med Benjamin låg magen på den översta kurvan. Även detta verkar vara en stor bebis men inte fullt så stor som sin storebror. Det skall bli spännande att se hur stor den blir i slutändan.
v37 (36+0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar